Recitat I (1): "Només aparèixer, la Follia esvaeix les preocupacions del seu auditori"
La Folia: Yo Soy la Locura
Recitat III (2): "Com la Follia és moguda a fer el seu propi elogi" / Música: Passamezzo Antico
Recitat VII (3): "Orígens de la Follia"
Recercada Quarta Sobre la Folia
Recitat VIII (4): "El seu lloc de naixement, els seus anys dinfantesa" / Música: Folías de la costa (Arpa)
Recitat IX (5): "Les seves seguidores" / Música (Continuació): Folías de la costa (Arpa)
La Gamba In Basso, E Soprano (1564)
Recitat X (6): "Sobre els títols amb què la Follia figura entre les deesses" / Música: Romanesca (Guitarra)
Folía: Rodrigo Martínez (Improvisació a partir del Villancet del C. M. de Palacio No. 2)
Recitat XI (7): "Com perpetua lespècia humana" / Música (Continuació): Folía: Rodrigo Martínez (Improvisació a partir del Villancet del C. M. de Palacio No. 2)
Recitat XII (8): "Com fa la felicitat de la vida" / Música (Continuació): Folía: Rodrigo Martínez (Improvisació a partir del Villancet del C. M. de Palacio No. 2)
Si habrá en este baldrés (C. M. Palacio No. 179)
Recitat XIII (9): "Els lligams que uneixen la Follia a la infantesa i a aquesta segona infantesa que és la velledat" / Música: Las Vacas (Improvisació Arpa)
Diferencias Sobre Las Vacas (Improvisació)
Recitat XIV (10): "Com prolonga la infantesa i retarda la velledat" / Música: Folías antiguas (C. M. Palacio No. 121)
Recitat XVI (11): "Sobre la preeminència de la Follia al món" / Música: Harke, harke
Recitat XIX (12): "La Follia és necessària per a lamistat" / Música: Belle qui tiens ma vie (Improvisació Arpa)
Recitat XX (13): "No hi ha cap matrimoni durador sense la complicitat de la Follia" / Música (Continuació): Belle qui tiens ma vie (Improvisació Arpa)
Cucú, cucú, cucucú! (C.M. Palacio No. 94)
Recitat XXI (14): "La Follia és el bé de la societat humana" / Música: Paduana del Re (Mss Venezia)
Todos los Buenos Soldados (La Guerra)
Recitat XXIII (15): "La Follia inspira els fets guerrers" / Música: Pavana La Battaglia
|
Recitat XXV (16): "Sobre la inferioritat daquesta saviesa en totes les circumstàncies de la vida" / Música: Vederlo (Improvisació)
Recitat XXVIII (17): "És la mare de les arts" / Música: My Lady Careys Dompe (Arpa - Dansa Tradicional Anglesa)
Saltarello (Mss. Venezia)
Recitat XXIX (18): "Reivindica per a si mateixa el mèrit de la veritable saviesa" / Música: Las Vacas Tylman Susato (Arpa - Improvisació)
Recitat XXX (19): "Com la Follia és una guia de la saviesa" / Música: Pavana con su Glosa
Recitat XXXII (20): "Sobre les relacions de la Follia amb la ignorància" / Música: Desperada
Recitat LV (21): "Follia dels reis" / Música: Las Vacas (Romanesca)
Recitat LVII - LIX: "Follia dels bisbes, dels cardenals i dels summes pontífexs" / Música: Estas noches a tan largas (Instrumental - C. M. Calabria No. 26)
Recitat LXVI (23): "Sobre les relacions entre la religió cristiana i la Follia" / Música: Patres nostri peccaverunt (C. M. Montecassino No. 2)
Recitat LXVII (24): "La Follia és el bé suprem" / Música: Dios te salve, Cruz preciosa (Instrumental - C. M. Palacio No. 434)
Diferencias Sobre "Las Vacas" (Arpa)
Recitat LXVIII (25): "Adéu al lector" / Música: Folias Portuguesas (Arpa)
Villancico (Égloga 6): Hoy comamos y bevamos (C. M. Palacio No. 174)
Makam «Muhayyer pesrev» (Marxa guerrera otomana) (XV Segle)
Narració 1: "La Guerra contra els Turcs" / Música: Taksim (Improvisació santur)
Saltarello: Une musque de Buscaye (instrumental)
A Florence la joyose cité (C. M. Montecassino No. 6)
Narració 2: Adagi 145. "La fortuna somriu als audaços" / Música: Fortuna desperata
Audi, benigne Conditor (C. M. Montecassino No. 40)
Taskim & Dansa (Anònim Otomà)
Narració 3: "Erasme de Rotterdam i els Jueus" / Música: Las estrellas de los cielos (Sefardita)
Lavava y suspirava (Romanç sefardita)
Malor me bat (Malheur me bat)
Benedic anima mea (Ps. 103, 1-3)
|